reklama

Stalo sa mi...

Ak máme moc ovládať svoje city a na chvíľu túto moc stratíme... je to láska?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Stalo sa mi, že svoje srdce som daroval...

Stalo sa mi, že rozkrájané ostrou dýkou, po kúskoch sa mi vracalo...

Stalo sa mi, že číslo som si vymazal... ani to bolesť neprehlušilo...

Stalo sa mi, že nádej som stratil... prestal veriť v lásku...

Stalo sa mi, že strašne som sa ľutoval...

Stalo sa mi, že naháňal som sa za prácou... pocit prázdnoty stále ostával...

Stalo sa mi, že urobil som prvý krok... prestal som sa ľutovať...

Pocit prázdnoty nezmizol... ale niečo bolo iné... opäť som veril... začal som opäť žiť....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viera a nádej ma držali pri ďaľších pádoch... zakaždým som opäť vstal...

Potom to prišlo... koniec upršaných dní... stretol som anjela...

Dnes mám dohodnutú saunu... zajtra mám ísť do práce...

Namiesto toho kupujem lístok... cestujem...

Sauna či práca tu budú vždy... láska je tu len dnes...

Majo Vrabel

Majo Vrabel

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa prezentovať svoj pohľad na svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu